Slimmer werken met Microsoft 365 Copilot

Microsoft 365 Copilot is een onderdeel onze modern workplace oplossing. Met deze AI-assistent wordt het werken met Microsoft 365 applicaties nog eenvoudiger. Microsoft 365 Copilot is je AI-assistent voor werk. Met behulp van Microsoft 365 Copilot kunnen medewerkers sneller en beter werken met hun Microsoft 365 applicaties. Dagelijkse taken en werkzaamheden kunnen nu nog efficiënter en eenvoudiger worden uitgevoerd. Denk hierbij aan de volgende werkzaamheden:

  • Een Word document opstellen, samenvatten en herschrijven.
  • In Outlook een e-mailbericht opstellen en lange e-mails samenvatten.
  • PowerPoint presentaties maken in huisstijl, samenvatten en organiseren.
  • Een samenvatting maken na afloop van de Teams meeting, inclusief actiepunten.
  • Benodigde informatie verzamelen uit documenten, e-mails, vergaderingen en chats.

Microsoft Copilot als ai assistent

Microsoft 365 Copilot is geïntegreerd in de apps waar medewerkers dagelijks gebruik van maken. BrainSys Managed ICT Services helpt bedrijven met de implementatie en geeft advies. Het combineert de meest geavanceerde AI-modellen met uw bedrijfsgegevens om intelligente, realtime ondersteuning te bieden waar nodig. Het automatiseert bedrijfsprocessen, waardoor u en uw team zich kunnen richten op andere werkzaamheden die uw kennis en aandacht vragen, terwijl u zelf de controle houdt over uw bedrijfsgegevens. Microsoft 365 Copilot maakt gebruik van gegevens uit bestaande instellingen voor Microsoft 365 op het gebied van beveiliging, privacy, identiteit en compliance, waardoor u de meest uitgebreide bescherming en gemoedsrust krijgt.

Enkele voordelen van Microsoft 365 Copilot

  • Het visualiseren en analyseren van gegevens uit Excel.
    In OneNote kun je nu nog eenvoudiger plannen, organiseren voorbereiden en actie ondernemen.
  • Automatiseren van repetitieve taken, zoals het genereren van formules, teksten aanvullen of het schrijven van complexe codes.
  • Stimuleert creativiteit, doordat het met je meedenkt bij het bedenken van nieuwe ideeën, het schrijven van teksten en het ontwerpen van visueel aantrekkelijke presentaties.
  • Ondersteuning met slimme suggesties bij het werken in Word, Excel, PowerPoint en Teams.
  • Tijdsbesparing en dus ontlasting van werkdruk bij medewerkers bij bepaalde werkzaamheden.