BrainSys Servicedesk

Om onze klanten optimaal te kunnen bedienen, beschikt BrainSys over een eigen support afdeling. Onze Service Desk medewerkers zijn van maandag t/m vrijdag van 08.30 – 17.00 uur bereikbaar voor klantvragen.

Servicedesk ERP of complementaire software

Bent u BrainSys klant en heeft u vragen over of problemen met Syspro, Exact, Opcenter APS, Factory Floor Control, ScanSys, Orbis of Sumatra?

Neem dan contact met ons op via: servicedesk@brainsys.nl
Voor urgente problemen, neem dan contact op met onze Servicedesk ERP en software afdeling via +31 (0) 88 275 48 70

Servicedesk Managed ICT Services

Bent u BrainSys Managed ICT Services klant en heeft u vragen over of problemen met uw hardware, workspaces of uw hosting omgeving?

Neem dan contact op met ons via: support@brainsys.nl
Voor urgente problemen, neem dan contact op met onze Managed ICT Services supportafdeling via +31 (0) 88 275 48 00

Teamviewer voor support op afstand

Teamviewer QuickSupport is een handig programma waarmee het mogelijk wordt om een medewerker van het BrainSys Service Desk (Helpdesk ICT) te laten ‘meekijken’