Het proces voor werkbonnen en planningen verloopt nu optimaal via de geïntegreerde oplossing voor servicemanagement”

De behoefte

Cikam werkte met omslachtige processen en wilde het servicemanagementproces achter de installatie en onderhoud van hun geldverwerkingssystemen optimaliseren.

De oplossing

BrainSys implementeerde een up-to-date versie van Exact, inclusief geïntegreerde module voor Service Management met offline beschikbare app, en een koppeling met Office 365. Deze nieuwe opzet zorgde voor een optimale inrichting van het servicemanagementproces van Cikam.

De voordelen

  • Optimaal ingericht proces voor planningen en werkbonnen; geen apart maatwerk meer nodig, bespaart ook op licentiekosten
  • Een geïntegreerde totaaloplossing voor alle belangrijke bedrijfsprocessen
  • Updates van Exact uitvoeren zonder allerlei afhankelijkheden
  • Efficiënter ingerichte processen, bijvoorbeeld ook voor (verkoop)orders
  • Altijd up-to-date door synchronisatie van mail en agenda
  • Meer tijd voor focus op klantzaken door eigen IT-afdeling; door hosting van de applicatie bij partner Parentix

Download de klantcase

Overige referenties

Onze branches