Wat is Customer Relationship Management?

Syspro Customer Relationship Management (CRM) voor Microsoft integreert Microsoft Dynamics CRM met Syspro. Zo profiteert u van de kracht van beide systemen en kan uw personeel naadloos tussen beide oplossingen schakelen. Wanneer zij kansen in het CRM-systeem identificeren, kunnen zij die rechtstreeks doorzetten naar offertes en verkooporders in Syspro. Syspro en Microsoft Dynamics CRM biedt u een snelle, flexibele en betaalbare oplossing voor het verbeteren van uw processen op het gebied van verkoop, marketing en klantenservice.

U profiteert verder van kant-en-klare integratie met Microsoft Office® Outlook®.

Wat zijn de voordelen van Customer Relations Management?

  • Customer Relationship Management software van Syspro verbetert de prestaties van uw verkoopteam tijdens telefonische en persoonlijke gesprekken met klanten. Zorg ervoor dat uw sales professionals altijd toegang hebben tot de informatie die ze nodig hebben, online dan wel offline, op een laptop of een ander mobiel apparaat. Verkoopmedewerkers kunnen vanaf elke locatie informatie in Syspro opvragen, bijvoorbeeld over orders, facturen en retourzendingen.
  • Vergroot het succes van uw marketingcampagnes. Doe een beroep op de rijkdom aan informatie die in Syspro is opgeslagen om uw marketingcampagnes tot in het detail op uw doelgroep af te stemmen. U kunt uw campagnes voeren op basis van eerdere aankopen van klanten, of klanten uitsluiten waaraan u reeds producten verkoopt. Aan de hand van deze data in uw Customer Relationship Management – systeem kunt u campagnes daarnaast effectiever segmenteren en slimmer vormgeven.
  • Zorg voor service en ondersteuning die de klantentevredenheid vergroten. Elk contact met een klant biedt u de gelegenheid om blijk te geven van uw toewijding om het hoogst mogelijke niveau van klantenservice te bieden. Microsoft Dynamics CRM en de koppeling met Syspro ERP helpen u om service- en ondersteuningsverzoeken op een efficiëntere en professionele wijze af te handelen. Servicetechnici kunnen ondersteuningsverzoeken vastleggen en deze koppelen aan retourzendingen in Syspro om problemen effectief te bewaken en een helder overzicht te krijgen van de status en de eigenaar van elk probleem.
  • ''Via een eenvoudig te gebruiken CRM-systeem kan de verkoopstaf de huidige voorraadniveaus in Syspro zien, met specifieke gegevens over de voorraadlocaties en hoeveel er beschikbaar is voor hun klanten.'' Kevin Barker, Dudson Group

Aanvragen Productbrochure van Syspro

Wilt u meer weten over Customer Relations Management (CRM)? Download dan de volledige brochure in PDF-formaat.

Download our CRM Factsheet now!

Aanhef (verplicht)

Uw voornaam (verplicht)

Uw achternaam (verplicht)

Uw telefoonnummer (verplicht)

Uw e-mailadres (verplicht)

Bedrijf (verplicht)