Business Digitalization: Beveilig uw digitale supply chain

De grens tussen digitaal en fysiek vervaagt, nieuwe technologieën verstoren de status quo en digitalisering opent de deur naar oneindige mogelijkheden. Dit heeft ingrijpende gevolgen voor de manier waarop bedrijven in de toekomst zaken zullen doen.

Deze technologieën, en hun snelle ontwikkeling, brengen uiteraard hun eigen uitdagingen met zich mee. Bedrijven die deze technologieën erkennen als groeimogelijkheden en ze omarmen, zullen zeker bloeien en groeien. En niemand is beter toegerust om deze reis naar zakelijke digitalisering met u te ondernemen dan SYSPRO Enterprise Resource Planning (ERP).

Voordelen van Business Digitalization met SYSPRO

Maak uw bedrijf toekomstbestendig

Veel bedrijven ontdekken dat, hoewel hun ERP oplossingen zijn ontwikkeld om aan hun huidige zakelijke behoeften te voldoen, ze niet de capaciteit hebben om de organisatie met succes naar de toekomst te dragen. Dit komt vaak doordat de oplossing geen goed gedefinieerde integratiediensten en API’s heeft die verder kunnen gaan dan de onderneming om nieuwe digitale technologieën op te nemen.

Naadloze integratie, rapportage en analyses

Integratie met andere zakelijke producten, producten van derden en online platforms (bijvoorbeeld e-commercesites), waardoor informatie gemakkelijk kan worden uitgewisseld met externe apparaten, zoals tablets en scanners. Uniforme workflows die een geconsolideerd overzicht bieden van bedrijven en operationele aspecten.

Betere operationele efficiency en samenwerking van de supply chain

Digitale orkestratie van momenten, evenementen en workflows. Sensoren op de werkvloeren nieuwe technologieën, zoals AI zullen uitval van apparatuur voorspellen, voorkomen en zelfs corrigeren. Terwijl processen automatisch worden geoptimaliseerd, de productiviteit wordt gemaximaliseerd en de kosten worden geminimaliseerd.

Gemakkelijkere samenwerking en informatie uitwisseling met zakenpartners. Machine learning en voorspellend zoeken zullen intelligentie aan de oppervlakte brengen die end-to-end zichtbaarheid, realtime statusinformatie, ongekende traceerbaarheid en meer biedt. Toeleveringsketens worden informatiekanalen die transparantie en samenwerking tussen fabrieken, leveranciers, detailhandelaren en klanten bevorderen.

Verbeterde sales prestaties en klantenservice

Artificial Intelligence (AI) is in staat trends in klantgedrag op te pikken en vervolgens relevante informatie naar u te sturen, waardoor uw ERP meer is dan een eenvoudig registratiesysteem. Gezamenlijke filtering helpt uw verkoopteam door eerdere vergelijkbare transacties te onderzoeken en vervolgens kansen voor cross-selling en up-selling te onthullen. Verkopers kunnen ervoor kiezen om belangrijke informatie over specifieke klanten te volgen. Als iets in de ERP database van invloed is op die klant, zoals: een adreswijziging, een nieuwe verkooporder, een factuur of zelfs een kredietlimietupdate, ziet de volger het in zijn feed zonder dat hij rapporten hoeft uit te voeren of vragen hoeft te stellen. Door een digitale burger in uw bedrijf in te zetten, kunt u uw klanten en uw leveranciers een altijd actieve, consistente en verbeterde klantervaring bieden, 24/7, over de hele wereld. Digitale selfserviceagenten kunnen zelfs optreden als persoonlijke assistenten binnen uw bedrijf, door inzichten en informatie te verstrekken, prijsvragen uit te voeren, aandelen op te zoeken, bestelstatus en meer. AI-bots kunnen trends voorspellen en snel en nauwkeurig op vragen reageren. Chatbots praten met klanten. Nu deze digitale burgers bekende of repetitieve taken overnemen, zijn uw menselijke mensen vrij om te doen waar ze goed in zijn, waardoor de efficiëntie wordt verbeterd en nieuwe waarde wordt toegevoegd aan alle belanghebbenden.

Gegevens betrouwbaar en beveiligd

API’s vormen de centrale lijn die de verschillende technologieën binnen uw organisatie met elkaar verbindt. Ze moeten veilig kunnen communiceren met andere systemen, of ze nu on-premise zijn of in de Cloud. Wanneer query’s worden uitgevoerd, bepaalt de API of de ingevoerde verzoeken de juiste rechten hebben en retourneert vervolgens de gevraagde gegevens als dat het geval is. Het bepaalt ook welke gegevens kunnen worden opgevraagd en hoe deze worden ontvangen. Een goed gedefinieerde API retourneert de gevraagde gegevens snel en veilig. Dit bespaart tijd en kosten en het verhoogt de efficiëntie en productiviteit.
De integratie betekent ook dat het opsporen van fraude gemakkelijker is, aangezien AI afwijkingen in klant- of interne verkooporders, aanvragen en inkooporders identificeert en vervolgens relevante mensen onmiddellijk waarschuwt.

Snellere besluiten nemen

Door gebruik te maken van Machine learning en Artificial Intelligence. SYSPRO helpt u te profiteren van gestructureerde en ongestructureerde gegevens die: eerder geïdentificeerde inzichten opleveren, uitzonderingen, afwijkingen, opkomende trends in uw bedrijf aan het licht brengen en helpt u betere en beter geïnformeerde beslissingen te nemen. Zo worden uw medewerkers vrijgemaakt om: te doen waar ze goed in zijn, hun creativiteit en verbeeldingskracht te gebruiken om te innoveren, te creëren, sterkere relaties op te bouwen, bestaande klanten te bedienen en nieuwe klanten te werven.

Syspro business digitalisering

Digitaliseer uw bedrijf met SYSPRO ERP

Bedrijven moeten duidelijk begrijpen waar ze aan toe zijn op het gebied van digitale supply chain technologie, onderscheiden waar investeringen in technologie het meest strategische voordeel oplevert en dienovereenkomstig plannen.

Niemand is beter uitgerust om deze reis naar business digitalisering met u te maken dan SYSPRO. Met de gerichte benadering om de opkomende technologieën toe te passen die waarde toevoegen, complexiteit vereenvoudigen en concurrentievoordeel bieden, biedt SYSPRO BlueSky een groot deel van het fundamentele raamwerk voor slimme en verbonden productiebedrijven:

Met verbonden services en API’s

Wanneer u uw activiteiten digitaliseert door IoT-apparaten en zakenpartners in uw hele toeleveringsketen te integreren, wordt de behoefte aan verbonden services en API’s nog duidelijker. Of u nu integreert met intelligente apparaten zoals IoT, zakenpartners in uw toeleveringsketen of met andere systemen, of ze nu lokaal of in de cloud zijn, SYSPRO ERP biedt goed gedefinieerde integratiediensten en API’s die flexibele interacties mogelijk maken en gegevens, berichten en zakelijke momenten.

Met ingebouwde kunstmatige intelligentie (AI)

Om de integratie van exponentiële technologieën te vergemakkelijken, heeft SYSPRO aanzienlijk geïnvesteerd in het verankeren van artificial intelligence (AI) in de nieuwste release. Dit biedt gebruikers de keuze uit een aantal opkomende en niet meer weg te denken digitale technologieën, waaronder: Connected Services, Azure IoT Hub, Azure ML/AI, en Azure Bot.

Gebruik maken van de algoritme

Door gebruik te maken van machine learning en AI bent u in staat om gestructureerde en ongestructureerde gegevens te begrijpen, trends te presenteren die niet eerder zijn geïdentificeerd en uitzonderingen, anomalieën en opkomende trends in uw bedrijf te markeren, wat helpt bij een betere besluitvorming.

Door digitale burgers erbij te betrekken

Kunstmatige intelligentie betekent dat klanten te maken hebben met een intelligente en mensachtige chatbot die vragen van klanten snel beantwoordt en zelfs voorspelt. De (AI) webrobot bevindt zich binnen het SYPRO ERP-ecosysteem en stroomlijnt bedrijfsfuncties door middel van natuurlijke gesprekken met de Bot. Botagenten die operaties orkestreren voor bekende of repetitieve taken, nieuwe waarde bieden aan alle belanghebbenden en de efficiëntie verbeteren.

Gegevens begrijpen

Door de koppeling van ERP en machine learning AI kunnen bedrijven gestructureerde en ongestructureerde gegevens begrijpen. Eerder niet-geïdentificeerde trends, uitzonderingen en anomalieën in uw bedrijf worden naar voren gebracht, waardoor de besluitvorming wordt verbeterd.

Ongeëvenaarde gebruiksflexibiliteit

Een ERP-systeem dat diensten aanbiedt op een platform dat naadloos werkt, zowel on-premise als in de Cloud. Bij het ontwikkelen van functies voor de nieuwste release heeft SYSPRO zich gericht op het verbeteren van automatiserings- en gegevensuitwisselingsmogelijkheden om het IoT en Cloud computing te ondersteunen om gebruikers ongeëvenaarde implementatie- en gebruiksflexibiliteit te bieden en om alomtegenwoordige, realtime informatie te leveren via apparaat- en platformonafhankelijke software.

Bieden van een vertrouwde en gepersonaliseerde sociale ERP

De beste manier om de samenwerking tussen collega’s, afdelingen, klanten en leveranciers vandaag te verbeteren, is door sociale ERP te implementeren, waarmee u direct kunt communiceren met uw netwerk van medewerkers. Social ERP beantwoordt aan de behoeften van de gebruiker door een vertrouwde en gepersonaliseerde sociale media-achtige interface op te nemen om zaken op te doen. Het verhoogt het reactievermogen en biedt een realtime inzicht in klantensentimenten, relevante opkomende datatrends en belangrijke zakelijke bewegingen, zoals: de status van een baan, achterstallige betalingen of mogelijke late leveringen. Op dezelfde manier kunnen kopers voorraadcodes volgen en als er iets gebeurt met de voorraadcode wordt deze weergegeven in hun feed.

Digitale technologie die de werking van toeleveringsketens transformeert

De digitale toeleveringsketens van vandaag worden gezien als een tussenstadium tussen de traditionele toeleveringsketen en de derde generatie toeleveringsnetwerken ingebed in een volledig gedigitaliseerd industrieel nieuw tijdperk dat bekend staat als Industrie 4.0 of de vierde industriële revolutie.

Momenteel omvat een digitale toeleveringsketen dezelfde basiselementen die al bestaan ​​sinds het begin van de georganiseerde handel (plan, bron, maak en lever, andere kunnen worden opgenomen, bijvoorbeeld ontwikkelen, retourneren, ondersteuning), die allemaal afzonderlijke, opeenvolgend gekoppelde operaties zijn. Activiteit in een supply chain-element is afhankelijk van informatie die afkomstig is van een ander element in de reeks.

De toeleveringsketen van bijna elke moderne fabrikant kan tot op zekere hoogte worden omschreven als een digitale toeleveringsketen, aangezien bedrijven inmiddels digitale technologie hebben betrokken bij één of meer van deze elementen. In de beste voorbeelden gebruikt elke sectie van de keten digitale technologie om de operationele prestaties te verbeteren, waarbij fabrikanten zich hebben beziggehouden met Enterprise Resource Planning (ERP)systemen om de geproduceerde gegevens te verwerken en te benutten.

Toeleveringsketens zijn ongelooflijk complex en zeer weinig producerende bedrijven hebben een toeleveringsketen die volledig is gedigitaliseerd, end-to-end zichtbaarheid en opererend in een dynamisch netwerk, maar de dag nadert dat alles zal worden aangedreven door technologie.

SYSPRO is een wereldleider in ERP

Maakt positieve disruptie in bedrijven mogelijk, wat leidt tot echte innovatie die waarde toevoegt aan uw bedrijf.

Ik ben benieuwd naar de mogelijkheden voor ons bedrijf