Social ERP: communiceren met SYSPRO Harmony
SYSPRO Harmony (Social ERP) is onderdeel van SYSPRO ERP en ontworpen om bedrijfsprocessen te stroomlijnen en communicatiekanalen te verbeteren. Hiermee creëert u een productieve en bevredigende werkomgeving. SYSPRO Harmony (Social ERP) moedigt gebruikers aan om met SYSPRO in contact te komen via een eigentijdse interface die gebruiksvriendelijk, vertrouwd en gepersonaliseerd is. Deze interface bevordert een nieuwe en meer collaboratieve manier van werken.
Met SYSPRO Harmony (Social ERP) kunnen accounts samenwerken met inkoop, logistiek met supply chain, productie met productontwerp, finance met PR, verkoop met marketing en hoofdkantoor met vestigingen. Samenwerken, altijd en overal ter wereld. In feite zijn er met Harmony geen grenzen aan samenwerking. Door berichten in Harmony te vereenvoudigen, creëert u gesprekken en werkt u samen met andere delen van uw organisatie, zodat u snel en effectief uw werk kunt doen door gebeurtenissen of gegevens te delen met relevante personen. Er kunnen nieuwe ideeën worden gegenereerd, nieuwe best practices worden bedacht en meer resultaten worden behaald.
Social ERP: een nieuw model in sociale samenwerking
In de snelle en zeer competitieve zakelijke omgeving van vandaag is het voor bedrijven nog nooit zo belangrijk geweest om een beter inzicht in de activiteiten te hebben. De mogelijkheid om meer te doen met minder en vooral om effectief te kunnen communiceren en samenwerken in hun hele organisatie.
Enterprise Resource Planning (ERP) software is lange tijd de basis geweest voor het bieden van deze mogelijkheden. Maar tot voor kort was conventionele ERP niet in staat om de functionaliteit te bieden die realtime gesprekken kon ondersteunen, waardoor gebruikers belangrijke informatie konden kapitaliseren, ernaar kunnen handelen en deze konden delen. Laat staan realtime.
Tech-savvy millennials betreden steeds meer de beroepsbevolking, een trend die het hele personeelsbestand treft. Hun bekendheid met sociale media, zoals: Twitter, Facebook, Instagram en LinkedIn drijft de noodzaak voor hedendaagse sociale media achtige interactie op de werkplek.
Deze medewerkers verwachten, of eisen zelfs, dat hun bedrijfsplatform net zo naadloos en gebruiksvriendelijk is als de sociale platforms waarmee ze vertrouwd zijn. Dit heeft ertoe geleid dat slimmere ERP-leveranciers ‘social business’ functionaliteit bieden. Het bootst niet alleen de manier na waarop werknemers omgaan met technologie in hun persoonlijke leven. Het stelt hen ook in staat om op dat moment informatie te gebruiken en te delen die moeilijk en omslachtig zou zijn om toegang toe te krijgen of zelfs verloren zou gaan bij het gebruik van oudere ERP-systemen.
De voordelen van SYSPRO Harmony Social ERP
SYSPRO Harmony biedt antwoord op de behoeften van de moderne beroepsbevolking door een vertrouwde en gepersonaliseerde interface van het type sociale media op te nemen:
Samenwerking
Snelle toegang
Syspro Harmony biedt directe 24/7 toegang tot mensen en de informatie die relevant en cruciaal is voor de rollen en taken die voorhanden zijn, waardoor gebruikers direct kunnen communiceren binnen hun netwerk van medewerkers. Waar ook ter wereld en op ieder moment van de dag of nacht.
Met een gecentraliseerd, realtime overzicht van operationele, product- en klantinformatie zijn ze gewapend met de beslissingsbevoegdheid die ze nodig hebben om onmiddellijk te handelen en te reageren.
Ontvang informatie
Harmony biedt het equivalent van een nieuwsfeed of meldingen door conversaties automatisch te vullen met relevante informatie, op basis van belangrijke ERP-componenten die de gebruiker kiest om te ‘volgen’.
In plaats van het systeem in te hoeven gaan om relevante informatie op te halen, stuurt Harmony deze op intelligente wijze naar u toe en waarschuwt u voor activiteiten die verband houden met die componenten.
Zie belangrijke trends
Met behulp van intelligente algoritmen voor machine learning en voorspellende analyses detecteert SYSPRO Harmony trends uit de berichten die worden gepost en uit transacties die plaatsvinden in de SYSPRO database en verzamelt deze gegevens. Vervolgens presenteert het de informatie in de vorm van een grafiek en wordt het onder de aandacht gebracht bij de gebruiker zonder dat hij ernaar hoeft te zoeken.
Sentiment weergave
Met Data Sentiment krijgt u een compleet beeld van de mening van klanten over uw diensten of producten voor geïnformeerde en strategische besluitvorming. Visuele aanwijzingen (het equivalent van emoticons) waarschuwen gebruikers door sentiment aan specifieke items te koppelen. Belangrijke opmerkingen bij deze items onthullen de toon in termen van de staat van een bepaalde gebeurtenis, klant of onderdeel, die potentiële toekomstige problemen met betrekking tot klanttevredenheid lokaliseert nog voordat ze zich voordoen.
Hoe werkt SYSPRO Harmony?
Artificial Intelligence en Machine Learning gebruiken de kern ERP gegevens en geven meldingen m.b.t. voorraad, order statussen en klantinformatie direct aan de gebruiker in hun Harmony Newsfeed.
Data Mining Service
Om ervoor te zorgen dat Harmony toegang heeft tot alles in SYSPRO, hebben we een dataminingservice gemaakt. Dit bewaakt de SYSPRO-database en analyseert het transactielogboek, filtert de gegevens en slaat deze op in een relationele database die klaar is om te worden verwerkt door Harmony en de op regels gebaseerde engine.
Rules based engine
Deze engine werkt samen met de dataminingservice om gebruikers in staat te stellen acties uit te voeren, zoals het specificeren van waarschuwingen voor specifieke velden of waarden of transacties binnen de database, zonder dat SQL-triggers nodig zijn.
Als een gebruiker een bepaald item volgt, wordt automatisch een regel toegevoegd aan de engine en wanneer deze wordt uitgevoerd, wordt er automatisch een Beat in de Harmony-database geplaatst.
SYSPRO is een wereldleider in ERP
Maakt positieve disruptie in bedrijven mogelijk, wat leidt tot echte innovatie die waarde toevoegt aan uw bedrijf.