(Chat)Bots: uw bedrijfsefficiency verbeteren met chatbot technologie

Gebruik uw Chatbots om klantervaringen te verbeteren

Chatbots, Bots of Digitale Assistenten zijn hard op weg de “norm” te worden in de klantgerichte web-interfaces van de meeste organisaties. Ze zijn een belangrijk instrument voor kunstmatige intelligentie (AI) dat leert en informatie ophaalt uit hun respectieve omgevingen en handelt in overeenstemming met de informatie en doelstellingen die voor hen zijn ingesteld. Chatbots integreren met legacy systemen en gebruiken natuurlijke taalverwerking om realtime gesprekken en feedback uitwisseling met gebruikers te creëren. Geïntegreerd met uw SYSPRO enterprise resource planning (ERP) systeem, en met een set van ongeveer 60 beschikbare skillsets voor het beheren van ERP specifieke functies, kan de digitale burger interne gebruikers of externe klanten helpen met het opvragen van informatie of het uitvoeren van taken, zoals: prijsopvragen, voorraad lookups, orderstatus, etcetera.

Uw digitale assistent

Deze virtuele digitale assistenten treden op in plaats van menselijke agenten en hebben een onbeperkt potentieel voor zakelijke toepassingen. Ze helpen om:

  • efficiëntie te creëren
  • taken uit te voeren
  • online vragen te analyseren en te beantwoorden
  • processen te verbeteren
  • de omzet te verhogen
  • resources binnen het bedrijf vrij te maken om vragen van klanten te beantwoorden en te voorspellen

SYSPRO Bot en ERP

SYSPRO Bot bevindt zich binnen het SYPRO ERP ecosysteem en wordt aangeduid als een “Digital Citizen” binnen SYSPRO. Het belangrijkste doel is om selfservice verzoeken te stimuleren door integratie met ERP-systemen en het orkestreren van activiteiten voor eenvoudige of repetitieve taken.

De SYSPRO Bot maakt contact met belanghebbenden in de hele organisatie, zowel intern als gericht op de toeleveringsketen, en maakt verbinding met de SYSPRO ERP oplossing om specifieke bedrijfsfuncties uit te voeren. Bedrijven kunnen op die manier evalueren welke van hun repetitieve processen ze SYSPRO Bot net zo vakkundig kunnen laten uitvoeren als iemand anders dat doet en dat proces automatiseren ze met behulp van deze digitale assistent.

SYSPRO Bot communiceert met iedere interface en ieder apparaat via ieder platform, waardoor klanten en leveranciers via de bedrijfswebsite, Facebook messenger, of een app direct kunnen communiceren, afhankelijk van waar de Bot als contactpersoon is toegevoegd.

64%

van de consumenten identificeert zich positief met chatbots, aangezien deze digitale assistenten 24/7 beschikbaar zijn om realtime, on-demand ervaringen te bieden die ze nodig hebben. Bron: Drift

SYSPRO Bot Kenmerken

  • SYSPRO Bot wordt gehost in Microsoft Azure en maakt gebruik van het Microsoft Bot Framework, waardoor het wereldwijd 24/7 beschikbaar is.
  • Interactie is mogelijk via ieder platform en op het apparaat naar keuze.
  • SYSPRO Bot maakt gebruik van machine learning, natuurlijke taalparameters en Microsoft’s Language Understanding Intelligence Service (LUIS) om menselijke taal te interpreteren.
  • Met momenteel ongeveer 60 beschikbare skillsets, die kunnen worden gestroomlijnd tot een compleet proces, kan SYSPRO Bot worden “getraind” op de vaardigheden die het moet uitvoeren.
  • De identiteit van SYSPRO Bot komt overeen met die van uw organisatie en deze digitale ‘persona’ is het ‘gezicht’ van uw bedrijf.
  • Voldoet aan en houdt zich aan vooraf bepaalde beveiligings- en authenticatieprotocollen.

De voordelen van SYSPRO Bot voor bedrijven

Elimineer repetitieve taken

Resources binnen het bedrijf vrijmaken om hun tijd te besteden aan het uitvoeren van waardevollere taken.

Voorspel trends

Door snel en accuraat te reageren op vragen, handelt SYSPRO Bot voordat er problemen ontstaan.

Verbeter de klantervaring

Biedt een 24/7 en wereldwijd een consistente service voor klanten en leveranciers binnen uw supply chain.

Voldoe aan de behoefte van de moderne medewerkers

Maak resources binnen uw bedrijf vrij, zodat er tijd overblijft voor waardevollere taken. SYSPRO Bot biedt een altijd beschikbare, intuïtieve, multi-platform en multi-device gebruikerservaring bij het communiceren met en binnen uw bedrijf.

SYSPRO is een wereldleider in ERP

Maakt positieve disruptie in bedrijven mogelijk, wat leidt tot echte innovatie die waarde toevoegt aan uw bedrijf.

Ik ben benieuwd naar de mogelijkheden voor ons bedrijf